دانلود فایل های آموزشی

دانلود نمونه سوال فایل های آموزشی و پژوهشی نقد و بررسی مظالب دانشگاهی پروژه های داشجویی تحقیق و مقاله

دانلود فایل های آموزشی

دانلود نمونه سوال فایل های آموزشی و پژوهشی نقد و بررسی مظالب دانشگاهی پروژه های داشجویی تحقیق و مقاله

مجموعه آموزشی موفق قسمت هفتم

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۷ ب.ظ

مجموعه آموزشی موفق

مجموعه آموزشی موفق قسمت هفتم

این مقاله ادامه مطلب مجموعه آموزشی موفق قسمت ششم می باشد:

مجله مذاکره و زبان بدن

مجموعه آموزشی موفق قسمت هفتممجموعه آموزشی موفق قسمت هفتم

چرا مجموعه آموزشی موفقی نداریم؟

چرا مجموعه آموزشی برندی نداریم؟

چرا نام مجموعه آموزشی ما گستردگی لازم را ندارد ؟

آیا زبان بدن حرفه ای مجموعه های آموزشی را می دانید؟


لطفا فیلم زبان بدن زبان بی زبانی است در آپارات https://www.aparat.com/v/uA7sf را مشاهده فرمایید.


 

مازیار میر

Mazyar Mir professional consultant and analyst

در مقالات قبل به مقدمات دلایل باید ها و نبایدها پرداختیم اما امروز با مسئله ای اصلی مدارس کار داریم و آن معلم و استاد است آری علت اصلی عدم موفقیت مدارس عالی و یا متوسطه و حتی ابتدایی رکن اصلی مجموعه های آموزشی و همانا معلم عزز است .

آیا علم در مدرسه شما آموزش خاصی دیده است آیا معلم عزیز در مدارس و مجتمع های آموزشی بجز آموزش ضمن خدمت روتین دولتی و غیر دولتی و بجز به روز شدن برای تدریس تخصصی علمی کتابی که مورد تدریس قرار می دهد برنامه ای داشته .

با تضمین ۱۰۰% عرض می کنم در تمامی مدارس تراز اول تهران و شهرستانها که از بنده و تیم ما دعوت به آموزش برای برندسازی آموزشی در دانشگاه یا مجموعه آموزشی انجام گرفت پس از مدت کوتاهی شاهد تغییرات شگرفی در کلیات روابط و عملکرد همکاران با دانشجویان و دانش آموزان بودیم .

به عبارت دیگر الگوی هزاره سوم آموزش ۲۴ ساعته است و نه روتین بلکه غیر روتین چرا در گوگل و فیسبوک و….. هزینه زیادی بصورت مستمر و هدفمند صرف آموزش می کنند ما که متولی امر آموزش هستیم چرا خود در زمینه آموزش همکاران و پرسنل تخطی مینماییم .

آیا استاد و معلم عزیز مجموعه شما آموزش دوره ایی برای تکنیکهای تخصصی جذب و اقناع دانشجویان باهوش و هوشمند و درس نخوان و پر از انرژی و شرو شور امروزی را گذرانده است آیا می داند برآیند رفتارهای امروز و فردا و دیروز در روح و جان دانشجویانش چیست؟ ایا هرگز از یک عارضه یاب اموزشی استفاده نموده اید؟

به صرف یک مدرک دانشگاهی و از اینور میز بردن به آن طرف میز کفایت می کند آیا وقت آن نرسیده که شما هم کمی به افکتهای مدارس و دانشگاه های خود بپردازید امروزه ما در دانشگاه امیرکبیر دانشجوی عراقی افغانی و…. داریم شما چند نفر رادارید و از این بازار سودآور چقدر متنفع شده اید. ایا به همکاران خود در زمینه ارتباطات غیرکلامی آموزشات تخصصی داده اید . آیا می دانید در این خصوص رئیس جمهور وقت ایالات متحده سه سال آموزش تخصصی دیده است و اصلا چرا؟

آیا زمان آن نرسیده است که دیگر بجای تکیه بر سخت افزارهای ناکارآمد و یا تکیه بر نرم افزار ها  تکیه بر سرمایه های ارزشمند و حیاتی انسانی بزنیم چقدر اطاق فکر تشکیل داده اید و چقدر در این اطاق فکر ها به دنبال خلق ارزش افزودهای کارامد و تبلیغاتی هستید. آری چقدر؟

به راستی تا کی باید تاوان کم کاری و کم فکری خود را بپردازیم هر ماه و هر هفته چند واحد آموزشی بمن زنگ می زنند و تقاضای فروش دارند و یا واگذاری قسمتی از مجموعه خود را مجموعه های آموزشی که با خون دل خوردن ایجاد شده و ثمره یک عمر تلاش و کوشش است بر باد برود.

چقدر پیرامون اصول علمی مهارتهای مذاکره و تکنیکهای پیشرفته گفتگو اساتید و ملم های شما دوره های عملیاتی طی نموده اند ایا به مهارتهای تخصصی سخنوری و سخنرانی مجهز هستند بزرگترین خیانت را معلم و استادی به جامعه می کند که بیسواد است و یا اگر باسواد است با بیانی غیرملموس و ناشایست و ناشنیدنی به سرکلاس محراب مقدس علم پابگذارد .چند معلم و استاد سراغ داریم از این دست و با قلب و روح ما چه کردند و چرا؟

اگر علاقمند به عارضه یابی آموزشی و یا جذب دانشجویان و فراگیران بیشتر در دانشگاه و یا دانشکده و یا مجموعه آموزشی خود هستید لطفا برای مشاوره لطفا با ما تماس فرمائید

مطالب دیگری که پیشنهاد میکنیم حتما بخوانید:

حقایق کارافرینی

آنچه که در مورد کارافرینی در هیچ کتابی نمی خوانیم( قسمت اول)

لمپنیسم کار آفرینی

تجربیات کارافرینی و ارتباط موثر

مازیارمیرمشاوروتحلیلگر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۷
posstaq posstaq

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی