دانلود فایل های آموزشی

دانلود نمونه سوال فایل های آموزشی و پژوهشی نقد و بررسی مظالب دانشگاهی پروژه های داشجویی تحقیق و مقاله

دانلود فایل های آموزشی

دانلود نمونه سوال فایل های آموزشی و پژوهشی نقد و بررسی مظالب دانشگاهی پروژه های داشجویی تحقیق و مقاله

سامانه دانلود مقاله ، دانلود کتاب ایران پیپر

پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۲ ب.ظ

سامانه دانلود مقاله ، دانلود کتاب ایران پیپر

دسترسی به کتب و  دانلود مقاله علمی معتبر و به روز دنیا از جمله دغدغه‌هایی است که امروزه جامعه‌ی علمی کشور را به خود مشغول داشته است. نیاز دانشمندان، کارشناسان، مهندسین، محققین، اساتید دانشگاه و دانشجویان برای پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی خود در کشور قابل تامل است و باید برای برطرف کردن آن گامی نهاد چرا که این فقط نیاز یک فرد نیست بلکه نیاز جامعه بوده تا جامعه بتواند قدمی هرچند کوتاه به سوی تکنولوژی بردارد و زندگی را برای مردم خود راحت‌تر کند. بنابراین پیشرفت کشور از ابعاد گوناگون به این امر وابسته است. ما باید بتوانیم با دنیای پیرامون خود ارتباط برقرار کنیم و از دانش روز دنیا بهره ببریم و تجارب خویش را در اختیار جوامع دیگر بگذاریم. لذا همگی ما باید دست در دست هم بستری را برای تحقق این امر مهم فراهم آوریم.

 اگر این امر تحقق نیابد، آمال و آرزوهای کشور و به خصوص جوانان تحت الشعاع قرار می‌گیرد و جامعه به سمت قهقرا خواهد رفت.

شرکت پیشگامان پردازش صفر و یک به خاطر موانع و مشکلات موجود کاربران ایرانی برای دسترسی به مقالات و کتب خارجی بر آن شد تا سامانه‌ای را برای تسهیل این امر مهم راه اندازی کند.

در این سامانه می‌توانید از 60 پایگاه اصلی مقاله ISI دانلود کنید و به بیش از 500 پایگاه علمی مستقیم و آنلاین دسترسی داشته باشید. کسی که همیشه به دنبال مقالات گوناگون در دنیای پهناور وب بوده و در اکثر مواقع به خواسته خود نمی‌رسیده، ارزش وجود همچین پایگاه گسترده و به روزی را به زبان فارسی می‌داند.

حتی اگر پایگاهی وجود داشته باشد که سامانه‌ی ایران پیپر نتواند از آن به صورت آنلاین مقاله دانلود کند، می‌توانید به صورت آفلاین از این سامانه درخواست مقاله، کتاب، پایان نامه و استاندارد از تمام آن پایگاه‌ها، بدهید.

این وظیفه‌ای نیست که شرکت پیشگامان پردازش صفر و یک قادر به انجام آن نباشد.

همچنین می‌توانید از این سامانه از پایگاه‌های مختلف مانند ScienceDirect ،Springer ، IEEE  و TandFonline انواع مقاله را رایگان و نامحدود دانلود کنید.

دسترسی آنلاین به پایگاه SciFinder از جمله خدماتی است که این شرکت در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پایگاه SciFinder چیست؟

پایگاه  SciFinder مجموعه‌ای خوب و بی‌نظیر در مورد چکیده‌های پزشکی و شیمی است. همچنین این پایگاه یک بانک اطلاعاتی موثق زیست دارویی به شمار می‌آید. این برنامه که با هوش مصنوعی ساخته شده به شما این امکان را می‌دهد که بدون داشتن دانشی خاص، تنها با وارد کردن اطلاعاتی مختصر از قبیل نام، مواد شیمیایی، ساختار، واکنش، موضوع مورد پژوهش یا نام موسسه یا دانشگاه بتوانید از آن بهره برده و جست و جوی خود را انجام دهید.

دسترسی رایگان به Scopus و CrossRef

جستجو مقاله و فصل کتاب در پایگاه‌های Scopus و CrossRef و دانلود نتایج جستجو نیز از دیگر خدمات این سامانه است.

در رابطه با پایگاه‌های Scopus و CrossRef چیزی نمی‌دانید؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

Scopus یکی از پایگاه‌های اطلاعاتی معتبر و شناخته شده است که اطلاعات دانلود کتاب شناختی حدود 60 میلیون سند را دارا می‌باشد. همچنین اسکوپوس اطلاعات محصولات حدود 5 هزار ناشر علمی را از سراسر دنیا و اطلاعات بیش از 16 هزار مجله علمی پژوهشی را گردآوری کرده است. استفاده از این اطلاعات فقط با داشتن نام کاربری و پرداخت هزینه قابل حصول است.

CrossRef یکی دیگر از پایگاه‌های اطلاعاتی است که امکان جست و جوی متادیتای بیش از 78 میلیون رکورد از قبیل مقالات، مجلات، کتاب‌ها، استانداردها، داده‌های مختلف و... است. این موتور جست و جوی علمی از منابع منتشر شده‌ی انگلیسی پشتیبانی می‌کند. در این موتور امکان گشتن به زبان فارسی مهیا نیست.

برای استفاده بهینه از این موتور جست و جو می‌توانید با کلیک بر روی قسمت help! – Example Queries مثال‌هایی از قابلیت‌های این موتور را مشاهده کنید و آن‌ها را به کار ببندید.

دسترسی به پایگاه‌های بررسی سرقت علمی turnitin ,ithenticate و پایگاه غلط ‌یابی املایی و انشایی آنلاین Grammarly از جمله مواردی است که به محققین و دانشجویان عزیز کمک می‌کند تا مشکلات مقاله‌های خود را از بین ببرند و یا به بررسی سوابق علمی مقاله‌ها بپردازند. اگر از جمله افرادی هستید که برنامه‌ی علمی و ویژه‌ای برای زندگی حرفه‌ای خود دارید، دسترسی به چنین پایگاهی از حیاتی‌ترین ملزومات رسیدن به این هدف است.

دانلود کتاب خارجی زبان اصلی

آیا تا به حال به کتاب خارجی زبان اصلی نیاز داشته‌اید؟ آیا اقدام به خرید آن‌ها کرده‌اید؟! احیانا برای پیدا کردن کتاب مورد نیاز خود مراحل زیر را انجام داده‌اید:

اول سری به خیابان انقلاب و کتاب فروشی‌های آن زدید. اگر خوش شانس بوده باشید و یا کتاب درخواستیتان جزو نسخ نایاب نبوده باشد، با یک قیمت نه چندان معقول آن را به دست آورده‌اید و خریده‌اید. اگر نه حتما به سراغ مغازه‌ی دست دوم فروشی رفته‌اید! تازه اگر کتاب مورد نیازتان چاپ جدید نباشد! اگر تیرتان در این مورد نیز به هدف نخورد، شاید به سراغ کتاب فروشی‌هایی بروید که کتاب مورد نیاز شما را با قیمت یورو یا دلار روز تهیه می‌کنند و درصدی بابت خدمات خود از شما می‌گیرند! که در اکثر این موارد، کتاب‌ها چاپ شده از نسخه الکتریکی بوده و کیفیت چندانی ندارد و یا قیمت آن به صرفه شما نخواهد بود.

اگر ناامید از پیدا کردن کتاب خود به منزل برگردید، به ذهنتان خطور می‌کند که بد نیست جستجوی اینترنتی هم داشته باشید! در اکثر مواقع به چند صفحه اول کتاب یا مقدمه‌ی آن می‌رسید و دیگر هیچ! شاید به سمت فروشگاه‌های اینترنتی کتاب مثل آمازون کشیده شوید اما اگر مسترکارت نداشته باشید، قادر به خرید آنلاین آن کتاب نخواهید بود. شاید در ذهنتان به این نتیجه برسید که شخصی را پیدا خواهید کرد که مستر کارت داشته باشد و حاضر باشد این کار را برای شما انجام دهد. احتمالا از این سناریو نتیجه‌ای نخواهید گرفت مگر اینکه آدم خوش قلبی اطرافتان وجود داشته باشد. بنابراین عزم خود را جزم می‌کنید که به سراغ صرافی‌ها بروید. که خب آن هم مشکلات خودش را به ارمغان می‌آورد!

اگر شخص دانا و اهل مطالعه‌ای در نزدیکی شما باشد، به شما پیشنهاد می‌دهد که سری به کتابخانه‌های عمومی و خصوصی شهر بزنید. به دانشگاه‌ها و دانشجویان دیگر مراجعه کنید. در فروم‌های گوناگون به دنبال یاری باشید که رفیق گرمابه و گلستان شما شود و به شما در تهیه این کتاب یا مقاله مهم یاری رساند! اما این امر همیشه ممکن نخواهد بود. به راحتی نمی‌توانید شخصی را که به وی اعتماد داشته باشید، پیدا کنید. یا بلعکس. شاید کسی به شما اطمینان نداشته باشد که بخواهد اطلاعات و مایحتاج شما را در اختیارتان قرار دهد. پس می‌بینید، پیدا کردن آن چیزی که نیاز دارید در حال حاضر خیلی آسان نیست، آن هم با این شرایط اقتصادی و سیاسی این روزهای کشور!

این شرکت امکانی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند بیش از 1.5 میلیون کتاب به زبان اصلی را بیابند، رایگان دانلود کرده و از آن استفاده نمایند. همچنین دسترسی به بیش از 4 میلیون کتاب با هزینه‌ای بسیار کم‌تر تحقق این آرزو را غیرممکن نکرده است. در این سامانه می‌توانید این کتب را با تخفیف 80 درصدی نیز تهیه کنید.

امکان دسترسی به کتب زبان اصلی، معضل ترجمه‌ی نادقیق و بعضا نادرست را کاهش داده و علم بی واسطه به دست جامعه علمی ما خواهد رسید. این یکی از قدم‌های دستیابی به علم روز بوده و کمک شایانی به محققین و دانشجویان ما خواهد کرد.

دانلود پایان نامه از proquest

اگر شما دانشجو هستید و قصد دارید پروژه یا پایان نامه انجام دهید، حتما با موانع و مشکلات متعددی روبه‌رو شده‌اید. از جمله این مشکلات می‌توان به انتخاب موضوع پایان نامه، تحقیق و مطالعه حول موضوع مدنظر، دسترسی به پایان نامه‌های مشابه اشاره کرد. اگر دانشگاهی قوی نداشته باشید، احتمالا پیدا کردن یک پایان نامه خوب که به حوزه فعالیت شما نزدیک و مناسب کارتان باشد؛ برایتان سخت خواهد بود.

گاهی شما پایان نامه‌ی مورد نیاز خود را پیدا می‌کند اما به آن دسترسی ندارید و شخصی که آن پایان نامه را نوشته و به اتمام رسانده، در اکثر موارد خیلی مایل نخواهد بود که به راحتی و مفت و مجانی پایان نامه خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهد.

دسترسی به پایان نامه‌های گوناگون در کتابخانه ملی نیز آسان نخواهد بود و هزینه‌هایی را برای شما به همراه خواهد داشت.

از سامانه ایران پیپر قادر خواهید بود بیش از 3 میلیون پایان نامه از تمام دانشگاه‌های جهان به صورت رایگان دانلود کنید. همچنین می‌توانید به بیش از 2 میلیون پایان نامه پروکوئست دسترسی داشته باشید. دسترسی به چنین دیتابیس عظیمی می‌تواند به راحتی به شما در نوشتن مقالاتتان کمک کند و اعتبار مقاله شما را افزایش دهد.

آیا با پایگاه علمی پروکوئست "ProQuest" آشنایی دارید؟

پایگاه علمی پروکوئست محصول شرکت آموزش و اطلاع رسانی بل و هاول است که راهنمای جهانی جهت رفع نیازهای اطلاعاتی میلیون‌ها محقق در همه سطوح و با هر میزان توانایی است.

این پایگاه از سال ۱۹۸۳ به جمع آوری، سازماندهی و توزیع اطلاعات در بیش از ۱۶۰ کشور پرداخت.

این اطلاعات در ابتدا فقط به زبان انگلیسی بود که شامل چکیده نشریات مختلف و... می‌شد.

این پایگاه در حال حاضر مقالات، نشریات علمی، پایان نامه‌‌‌‌‌‌ها، سخنرانی‌ها، گزارش‌ها و... را به همراه تصاویر ارائه می‌دهد که شامل چکیده و استنادهای مرتبط نیط هستند.

این سامانه حتی تعداد کلمات موجود در چکیده و متن را نیز می‌تواند مشخص کند. در واقع می‌توان گفت پروکوئست یک نظام اطلاع رسانی پیوسته است که به شکل خاص و منحصر به فردی طراحی و برنامه ریزی شده و جستجوگر را قادر می‌سازد که فقط با یک کلیک به تمام اطلاعات مورد نیاز خود برسد. جالب است بدانید که ترجمه چکیده‌ مقاله‌ها از انگلیسی به زبان‌های چینی، فرانسه، اسپانیولی و... امکانپذیر خواهد بود.

پایگاه پروکوئست دو ویژگی اساسی دارد که عبارتند از:

۱ جستجوی ساده، آسان و یکسان برای همه بانک‌های اطلاعاتی مشابه است.

۲ امکان جستجو به زبان ساده و محاوره؛ به طور مثال می‌توانید از پروکوئست بپرسید، آب و هوای لندن چگونه است؟!

موضوعات اصلی پروکوئست کدام‌ها هستند؟

موضوعات اصلی پروکوئست، موضوعاتی هستند که در آن حیطه‌ها می‌توانید به کاوش و جستجو بپردازید. در ادامه به برخی از این موضوعات اشاره می‌کنیم.

علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی، داروسازی و دندانپزشکی، مراقبت‌های بهداشتی، کودکان، فیزیوتراپی و ارتباطات بین‌الملل

علوم عمومی، تجارت آسیا، تجارت اروپا، علوم رایانه، صنعت ورزش و سرگرمی‌ها

مهندسی و فناوری، تکنولوژی اطلاعات، علوم کامپیوتر، برق و مخابرات

مدیریت، حسابداری، مالیات، بازرگانی و مسائل وابسته

علوم اجتماعی، روانشناسی و علوم تربیتی، نشریات مذهبی

علوم کاربردی، بانکداری، فنون و نوآوری

نشریات تحقیق، نشریات آموزشی، مراجع عمومی و تحقیقات کتابخانه‌ای

ورود به وب سایت پروکوئست چگونه است؟

معمولاً برای ورود به وب سایت پروکوئست محققان باید دارای نام کاربری و رمز عبور باشند. به خاطر مسایل سیاسی کشور، بسیاری از کاربران از داخل ایران قادر نخواهند بود به این وب سایت دسترسی داشته باشند و بلافاصله بعد از ورود آی پی آن‌ها شناسایی شده و بلاک می‌شوند. بنابراین خدمات رسانی شرکت‌های مانند پیشگامان پردازش صفر و یک که امکان دسترسی را به کاربران داده، قابل تامل و قدردانی است.

آیا می‌دانستید با پایگاه ایران پیپر قادر خواهید بود به پک‌های استاندارد صنعتی دسترسی داشته باشید؟

افراد گوناگون با مشاغل مختلف برای استانداردسازی محل کار خود مانند کارخانه و... نیازمند پک‌های استاندارد صنعتی هستند که بتوانند بسته به نیازهای روز دنیا و استانداردهای مختلف که هر ساله به شمار آن‌ها اضافه می‌شود و ممکن است مفاد آن طی سال‌ها تغییر کند، دسترسی داشته باشند. این پک‌ها به افزایش استاندارد شرکت‌ها، سازمان‌ها و کارخانه‌ها کمک می‌کنند و به افراد و شرکت‌ها فرصتی برای رقابت در سطح جهانی می‌دهند.

همچنان که می‌دانید دسترسی به چنین پک‌هایی برای ما ایرانیان آسان نخواهد بود که قطعا بخشی از این مشکل، به تحریم‌های گوناگون ایران باز می‌گردد. سامانه ایران پیپر با دریافت هزینه‌ی ناچیز انواع این پک‌ها را در اختیار کاربران قرار داده و به آن‌ها در جهت رسیدن به اهدافشان یاری می‌کند.

هر آنچه برای رسیدن به اهداف علمی خود نیاز دارید را می‌توانید به ایران پیپر بسپارید. این شرکت لحظه به لحظه و در هر شرایطی در کنار شما خواهد بود تا قدم به قدم نیاز شما را برآورده کند. ایران پیپر دسترسی به هر آنچه شما نیاز دارید را آسان می‌کند و به اهدافتان جامعه عمل می‌پوشاند. آرزوهای شما را محقق می‌کند و این دقیقا کاری است که افراد متخصص شرکت به خاطر آن دور یکدیگر جمع شده‌اند و در حال تلاش و کوشش هستند و خواهند بود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۱
posstaq posstaq

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی